راهـِ بـی پایانـ

هنر فاصله ها...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

خوب من!!

هنر در فاصله هاست..

زیاد نزدیک بهم میسوزیم و زیاد دور از هم یخ میزنیم...

تو،نباید انکسی باشی که من میخواهم،ومن نباید انکسی باشم که تو میخواهی...

کسی که تو میخواهی از من بسازی یا کمبودهایت هستند یا اروزهایت...

من باید بهترین خود باشم برای تو...

وتو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من...

خوب من!!

هنر عشق در پیوند تفاوت هاست

و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها...

زندگی است دیگر...

همیشه که رنگ هایش جور نیست...

سازهایش کوک نیست...

باید یاد گرفت با هرسازش رقصید...

حتی با ناکوک ترین ناکوکش♥♥♥

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
شقایق ...

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ بادبادک باز
کاملا موافقم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی