راهـِ بـی پایانـ

واقعی ترین مجازی ها

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ق.ظ

راستش از وقتی تلگرام و کانال و این صوبتا اومد دیگه اصلن اینجارو یادم رف:(

اما الان یهو دلم خواست سر بزنم به اینجا*-*

خوبین؟!

خوشین؟!

یادتونه گفتم چنل زدم؟!

خب پاکش کردم:)

ازاینکارمم حسابی پشیمونم

میدونین چرا؟!

چون بهترین رفقای مجازیمو اونجا پیدا کردم

خیلی حس خوبی بود که بدون هیچ ترسی از قضاوت از ناراحتیامو دغدغه هام میگفتم

اونا هم با لینک ناشناس گویی که گذاشته بودم بدون هیچ چشم داشتی کمک میکردن و تو تموم لحظاتک شریک میشدن

اما خب یه تصمیم اشتباه بود که رسید به پاک کردنِ #شقایقانه:)

اما خب بازم دلگرمیم به اینجاس

و شما مهربونایی که میخونین منو🌸🙏🍃


پ.ن:اینم بگم که دوتا از اون مهربونای مجازیِ چنل الان جزو نزدیک ترینای واقعیمن

خیلی دلتنگتونم😔

#واقعی_ترین_مجازیام💜💛💜

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
شقایق ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی