راهـِ بـی پایانـ

نه به خشونت علیه زنان

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

این مدت پروفایل هر مردیو دیدم به این مضمون بوده "نه به خشونت علیه زنان"

خب بیاین با خودمون فک کنیم 

درسته عکس پروفایل گذاشتن آسونه

خوبه که یه جورایی به خانوما احترام گذاشتن و اینو رو پروفایل قرار دادن

اما در واقعیتم اینقدر ارزش قاعل هستن

پس این مردایی که تو خیابون حتی با نگاهشون امنیتو از خانوما گرفتن کین؟!

اینایی که منه دختر نمیتونم از ترسشون یکم دیرتر برم خونه کین؟؟؟

شعار دادن آسونه

هرکسی میتونه خودشو یه فمنیست نشون بده

طرفدار حقوق زنان بودن به حرف آسونه

اما آیا واقعا حقوق زنان برای ما ارزشمنده؟؟؟!!!

برادر من 

پدر من

عاقای من

شما تو خیابون با نگاهت امنیتو واسه خانوما فراهم کن

نمیخواد پروفایل "نه به خشونت علیه زنان" بزاری

با هشتگ #طرفدار_حقوق_زنان

ای کاش عمل کردن  به این شعار هم مثل عوض کردن عکس پروفایلامون آسون بود:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
شقایق ...

نظرات  (۲)

وای من خسته شدم از این شوآف ها . چه آقایون چه خانوما. یعنی دوست دارم خودش خشونته علیه زنان بعد شعار میده . حالا دو روز همه نارنحی باشن به خدا که چیزی فرق نمی کنه . الان فقط همرنگه جماعت شدنه و اونم تو پروفایل :|
پاسخ:
همین دیگه فقط شعار در عمل....
بله این کارها برای عملی شدن احترام به حقوق همدیگه س و نمادیه..
پاسخ:
احترام نمادین که فایده ای نداره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی