راهـِ بـی پایانـ

من کیستم؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

من کیستم؟...

-من <<دوشیزه ی مکرمه>> هستم،وقتی زن ها روی سرم قند میسابند و همزمان قند توی دلم آب میشود...!

-من درماه اول عروسی<<خانم کوچولو>>هستم...!

-من <<زنیکه>>هستم،وقتی مرد همسایه،تذکرم را در خصوص درست گذاشتن ماشینش در پارکینگ میشنود!

-من <<یک کدبانوی تمام عیار>>هستم،وقتی شوهرم آروغ های بودار میزند و کمربندش را روی شکم برامده اش جابه جا میکند..!

-من در فریادهای شبانه شوهرم،وقتی دیر به خانه می اید،چند تار موی زنانه روی یقه کتش است و دهانش بوی سگ مرده میدهد،<<سلیطه>>هستم!

-من<<ننه>>هستم،وقتی شلیته میپوشم و چارقدم را با سنجاق زیرگلویم محکم میکنم و نوه ام خجالت میکشد به دوستانش بگوید من مادربزرگش هستم...به انها میگوید من خدمتکار پیرمادرش هستم...

-من <<مرحومه ی مغفوره>>هستم،وقتی زیر یک سنگ سیاه گرانیت قشنگ خوابیده ام و احتمالا هیچ خوابی نمیبینم!

-من <<همسری مهربان و مادری فداکار>>هستم وقتی شوهرم برای اثبات وفاداری اش البته تا چهلم اگهی وفات مرا در صفحه اول پرتیتراژترین روزنامه شهر به چاپ میرساند...!

من<<سرپرست خانوار>>هستم وقتی شوهرم 4سال پیش باکامیون قراضه اش از گردنه حیران رد نشد و برای همیشه در ته دره خوابید...!

من<<مادر>>هستم وقتی مورد شماتت همسرم قرار میگیرم چون انروز به یک مهمانی زنانه رفته بودم و غذای بچه هارا درست نکرده بودم..!

من<<مامانی>>هستم وقتی بچه هایم خرم فرض میکنند تا خلاف هایشان را به پدرشان نگویم....!

من در محاوره ی دیرپای این کهن بوم<<دلیله محتاله،نفس محیله مکارا،مار،ابلیس،شجره،مثمره،لکاته و...>>هستم!

دامادم بمن<<وروره جادو>>میگوید!

حاج عاقا مرا <<والده>>صدا میزند!!...

من کیستم؟؟؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
شقایق ...

نظرات  (۳)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ بادبادک باز
تو گل زیبای آفرینش هستی عزیزم

پاسخ:
فدای تو ابجی گلم♥♥♥
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۷ امیرحسین سینمایی
شما و تمام بانوان سرزمین عزیزم،همیشه و همه جا تاج سرید بانو،تااااااااااااج سر...
پاسخ:
شما خیییییییللللللللللللیییییییی لطف دارینننننننن
زن، شاهکار خلقت پرودگار است
زن، گل خوشبوی بوستان زندگی است
زن، مظهر جمال و لطف خداست
زن، همان است که وقتی دختر است موجب پاداش والدین خود است، وقتی همسر است موجب آرامش اوست و وقتی مادر است بهشت را به زیر پای او می‌ریزند.
زنده باد تمام زنان و بانوان نجیب و عفیف سرزمین من.
پاسخ:
خیلی مچکرم 
از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی