راهـِ بـی پایانـ

دلم میخواهد خداحافظی کنم...

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

گاهی وقت ها دلم می خواهدخداحافظی کنم…

با همه و بروم بروم جایی که هیچکس را نشناسم

جایی که هیچکس آشنا نباشد

جایی که اصلا هیچکس نباشدکه بخواهد آشنا باشد یا نه !

دلم می خواهددل بکنم از همه مثل او که تمام زندگی ام را دادم که بماند و نماند ! 

دلم میخواهد بروم تنهابی خاطره جایی که من باشم و قلم و چند کاغذ باطله 

که عقده ی تمام بی کلمه گی هایم را خالی کنم دلم میخواهد خداحافظی کنم ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
شقایق ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی