راهـِ بـی پایانـ

حس مبهم....

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ

گاهی اوقات ادم تو زندگیش به یه نقطه ای میرسه که نمیدونه و نمیتونه خوب وبد تشخیص بده

نمیدونه باید خوشحال باشه یا ناراحت

گاهی خدا با گرفتن کسایی که خیلی دوسشون داری امتحانت میکنه

ولی خدااااااایاااااا بخودت قسم من دلم جنبه ی امتحان نداره

بخدااااا از این امتحانات فقط رد میشهههه

خدا اصن میشنوی؟؟؟

یا اینکه توام ازم رو برگردوندی:'(

چقد دلم میخواد بیای پایین سرمو بگیری تو بغلت دست بکشی رو موهام

بگی غصه نخور من هواتو دارم

خدااااایا از سکوتت خسته شدم

بیا دستامو بگیر

بیا 

بیا

بیا

:'(:'(:'(

کاش اونی که الان باید بود،بود!!

دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه!!

خدایا فقط منتظر یه خوابه بی بیدارم!

همین.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
شقایق ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی