راهـِ بـی پایانـ

صدای دل خستم....

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

گاهی انقد دلتنگی امونمو میبره که همش دنبال یه گوشه ی خلوت میکردم که بشینم و بزنم زیر گریه

نمیدونم چرا ولی اونقد گریه میکنم تا خوابم ببره

گاهی با خودم فک میکنم که کی سنم به این همه دلتنگی رسید

کی وقت کردم اینجوری دلتنگ بشم

انگار خودمو گم کردم تو این همه آدم

واقعا شقایق کیه؟؟؟؟؟؟

خیلی عوض شدم خیلللللی......

تواینجور وقتا تنها چیزی که میتونه ارومم کنه اهنگای پاشاییه

•°•کجایی بیا خیلی تنهام....کجایی  که تاریکه دنیام•°•

•°•برات مینویسم یه نامه....کجایی که غم تو چشامه•°•

اهنگاش حرفای دلمو میزنه!!

خوشبحالش اون بالا پیش خداست...

آروم.....

با آرامش....

روحت شاد امپراطور:'(



صدای دل خستم بود این حرفا....

ببخشید که شما باید تحمل کنین

واقعا گاهی از سر دلتنگی به وبلاگم پناه میارم:'(

روز پدرم به همه ی باباها تبریک میگم

مخصوصا بابای خودم که خیلی ازش دورم و خیلی وقته ندیدمش:'(

دوستدارم باباجووونم♥♥♥♥

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۲
شقایق ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی