راهـِ بـی پایانـ

زندگی با تمام مشکلاتش زیباست!!!

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

یه رو تصمیم گرفتم بخاطر مشکلاتم خودمو از یه ساختمون پرت کنم پایین


طبقه دهم زوجی رو دیدم که عاشقانه یکدیگر رو در آغوش گرفته بودند


طبقه نهم پیتر رو دیدم که مثل همیشه تنها بود و گریه می کرد


طبقه هشتم مردی رو دیدم که نامزدش با بهترین دوستش هم خواب شده بود


طبقه هفتم دختری رو  دیدم که قرص های ضد افسردگی روزانه اش رو می خورد


طبقه ششم شخص بیکار رو دیدیم که هفت تا روزنامه خریده بود و نا امیدانه دنبال کار می گشت


طبقه پنجم آقای وانگ رو دیدم که داشت لباش خانمومش رو می پوشید ؟؟


طبقه چهارم رز رو دیدیم که مثل همیشه با دوست پسرش جر و بحث می کرد


طبقه سوم مرد پیری رو دیدم که امیدوارانه منتظر بود تا کسی زنگ خونه اش رو بزنه و به دیدنش بیاد


طبقه دوم لیلی همچنان غصه شوهر گم شده اش رو که از یک سال و نیم پیش نا پدید شده بود را می خورد


قبل از اینکه خودم رو از ساختمان پرتاب کنم فکر می کردم من بد شانس ترین فرد دنیا هستم


الان می دونم که هر کسی مشکلات و نگرانی های خودش رو داره بعد از اینکه تمام اینها رو دیدم به این موضوع فکر کردم که من اونقدر ها هم بد بخت نبودمهمه اون آدم هایی که دیدیم الان دارند به من نگاه می کنند


حتما پیش خودشون فکر می کنند که اونقدر

 ها هم بدبخت نیستنند



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
شقایق ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی